Västtrafik - Värsttrafik?

Man kan kalla mig för Västtrafik-krigare. Västtrafik är ett bussbolag här i Väst. (otippat..) Problemet är att de likt SJ inte är världens bästa företag. Jag tror att det skulle behövas något annat bolag som kan 'bråka' med dem om kunderna. Det är inte det jag vill starta, jag är bara intresserad av att Västtrafik skall lyssna och ta till sig vad man säger. De gör dem nämligen inte i skriven stund.
Jag pendlar mellan Tjörn och Göteborg. Det är cirka 7 mil. Det tar cirka 40 minuter med bil. Det snabbaste sättet med buss är direktbussar som går väldigt sällan, och dessa tar cirka 1 timme och 20 minuter. Häng med på mina resor så skall jag uppmärksamma er på det mesta som Värsttrafik ger mig i utbyte mot att jag tar buss istället för bil...


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha finns mycket att skriva om detta. SJ-bloggen nästa. ;-)



Och du har sååå rätt. Rulltrappa FRÅN lägenheten ut till sopnedkastet vore något. ;-D

2012-04-10 @ 15:55:45
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0